Troostwijk Veilingen B.V.
Troostwijk Veilingen B.V.
Trong kho: 1263 quảng cáo
6 năm tại Machineryline
95 năm trên thị trường
Số điện thoại đã được kiểm tra
Trong kho: 1263 quảng cáo
6 năm tại Machineryline
95 năm trên thị trường

Máy khoan hầm Lovat RME 167 DS để bán đấu giá

PDF
máy khoan hầm Lovat RME 167 DS
máy khoan hầm Lovat RME 167 DS
máy khoan hầm Lovat RME 167 DS hình ảnh 2
máy khoan hầm Lovat RME 167 DS hình ảnh 3
máy khoan hầm Lovat RME 167 DS hình ảnh 4
máy khoan hầm Lovat RME 167 DS hình ảnh 5
máy khoan hầm Lovat RME 167 DS hình ảnh 6
máy khoan hầm Lovat RME 167 DS hình ảnh 7
máy khoan hầm Lovat RME 167 DS hình ảnh 8
máy khoan hầm Lovat RME 167 DS hình ảnh 9
máy khoan hầm Lovat RME 167 DS hình ảnh 10
Quan tâm đến quảng cáo?
1/10
PDF
Giá:
— (đấu giá)
đi tới đấu giá
Hỏi về giá
Loại:  máy khoan hầm
Năm sản xuất:  2010
Khối lượng tịnh:  234.000 kg
Địa điểm:  Italia Anagni (FR)7618 km từ chỗ bạn
Đặt vào:  nhiều hơn 1 tháng
Machineryline ID:  RF27401
Tình trạng
Tình trạng:  đã qua sử dụng

Thêm chi tiết — Máy khoan hầm Lovat RME 167 DS

drilling capacity 4255 mm; max. speed/torque 3,9 rpm; total rated power 1440 kW; double shield design allowing to dig in both directions an erect segments in line at the same time; rotating cutting head powerd by 4 water-cooled eletric motors cap. 262 kW each with a total power of 1048 kW on the cutting head; fitted with 5 independently operating injection ports on the cutting head used for the injection of foam and bentonite; 4 spokes on the cutting head for mounting cutting teaths and disc cutters; including all documentation and well as a large number of accessories; total machine lenght aproximately 107 meters; total weight aproximately 234 tons; machine workflow explanation= The primary conveyor belt and the drive belts are used to carry the cut rock (debris) from the head of cut to the accumulation system; which is deposited in three cars used to exit the tunnel; The main bearing is a triple-roller type with a pressurized lubrication system and a joint rotating fluid; A drill probe port through the motor plate is parallel to the axis of the tunnel; The cutting head is pushed by a shield (primary shield); which in turn can be propelled by the secondary shield; The secondary shield is reinforced in such a way that it does not need of its propulsion cylinders to maintain its position; The primary shield can push against the secondary shield to dig with the cutting head; With the extraction of the primary envelope and secondary casing that does not require its propulsion cylinders; those cylinders can be withdrawn so that the line segment rings can be erected; Padded gripper shields extend out to reinforce the sides of the tunnel; Become a platform fixed on which the main propulsion cylinders can push against the front / head armor of cut; With the pinch bearings so busy the secondary propulsion cylinders can be withdrawn from the lined rings of the tunnel to make space and erect the next line ring; once the extraction with the new assembled liner ring is finished; the caliper pads do retract and the stabilizing pads of the armor in front extend to reinforce the armor in front; the secondary propulsion cylinders push against the newly assembled line ring; machine history= The machine has worked on the sites of the SAN BERNARDO for 6.4 km; TARVISIO for 3.0 km and the MORBEGNO for 2.4 km; Before being reused in the MORBEGNO yard the machine was reconditioned for an expense total of approximately two million euro’s (invoices available at request);The first reconditioning was done after a journey 9.4 km; It is therefore to be assumed that the machine is in excellent condition; (ex. CTCC/ caterpillar tunneling Division); machine was nicknamed “Isabelle”; CE certificate available on request (EC declaration of confermity of machinery)
Quan trọng
Chào giá này chỉ mang tính hướng dẫn. Vui lòng yêu cầu thêm thông tin chính xác từ người bán.
Các bí quyết mua hàng
Các bí quyết an toàn
PDF
Bán máy móc hoặc phương tiện?
Bạn có thể làm điều này với chúng tôi!